برگزاری افتتاحیه برنامه های تابستانی همزمان با ایام دهه کرامت در کانون «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز

برگزاری افتتاحیه برنامه های تابستانی همزمان با ایام دهه کرامت در کانون «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹
غفاری با اشاره به برگزاری افتتاحیه برنامه های تابستانی همزمان با ایام دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز، گفت: این برنامه ها در رشته های مختلف ویژه اعضای کانون و پایگاه در مسجد «حسن ابن علی (ع)» اجرا می شود.

«محمدحسین غفاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت و تقارن آن با ایام اوقات فراغت فصل تابستان مراسم افتتاحیه برنامه های این فصل برنامه از سوی کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت «شهید سجادیان» مسجد «حسن بن علی (ع)» محله «شیشه گری» شیراز برنامه ریزی شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا در قالب پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز افزود: این مراسم با حضور اعضای کانون و پایگاه مقاومت همزمان با ایام دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در مسجد برگزار شد که با ارائه برنامه های تابستانه همراه بود.

وی یادآور شد: برنامه های متنوعی از جمله کلاس های عقیدتی در قالب حلقه های صالحین، برنامه های ورزشی، فوتسال، گیم نت و دیگر برنامه ها برای فصل تابستان اعضا برنامه ریزی شده که در حال اجراست.
 

پایان پیام/ 130