احیای کارکردهای مساجد، کوتاهی مسئولان را جبران می کند

احیای کارکردهای مساجد، کوتاهی مسئولان را جبران می کند

تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام «علی اصغر ولایتی» با انتقاد از فراموشی مساجد توسط مسئولان گفت: مسئولان بجای فاصله گرفتن از مساجد وبطن مردم، همراه مساجد باشند چرا که مساجد کوتاهی مسئولان را جبران می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به نقش موثر عوامل مسجد داودقلی در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: مسجد داودقلی دغدغه معیشت وآرامش مردم را دارد و دراین باره هیچ کسی را که مسجد مراجعه کردند نا امید نکرده است.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با اشاره به اینکه درد مردم و هموطن درد خود ماست، ادامه داد: ما برای خدمت به مردم افتخار می کنیم و خودمان را از جنس واقعی مردم می دانیم چرا که همه از یک خانواده هستیم.

 

وی مسجد را پناهگاه همه مردم دانست و گفت: اگر مسجد مردم را ناامید کند و درش به روی مردم بسته باشد و گره ای از کار مردم و جوان ها باز نکند باید اشک خون گریه کنیم.

 

حجت الاسلام ولایتی با انتقاد از فراموشی مساجد توسط مسئولان گفت: مسئولین بجای فاصله گرفتن از مساجد وبطن مردم، همراه مساجد باشند چرا که مساجد کوتاهی مسئولان را جبران می کند و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: «انقلاب کردیم که مساجد را مدیریت کنیم» و همچنین فرمودند:« مساجد را خالی نگذارید دشمنان از مسجد در هراس هستند»

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در ادامه به برنامه های پررونق، مردمی و شبانه روزی مسجد داودقلی پرداخت و گفت: مسجد داودقلی در شبانه روز ۱۵ساعت خدمت رسانی می کند.

 

وی به تامین نیاز ارزاق نیازمندان منطقه، تامین نیازهای درمان مردم، دادن جهیزیه به نوعروسان، کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، کارهای جهادی و محرومیت زدایی در زنجان و مناطق محروم اشاره کرد و گفت: کمک به آسایشگاه های بهزیستی، مشاوره های رایگاه حقوقی، روانشناسی، تولید هزاران ماسک، ضدعفونی مناطق شهر زنجان، شناسایی کارگران فصلی و دستفروشان، برگزاری کلاس های سبک زندگی ایرانی اسلامی، برنامه های فرهنگی در مناطق از دیگر برنامه های به اجرا درآمده توسط این مسجد است.

 

حجت الاسلام ولایتی با انتقاد از عدم همراهی و حمایت مسئولان گفت: ما تا آخرین لحظه عمرمان در خدمت مردم خواهیم ماند و مردم را صاحب کشور می دانیم و خدمت به این مردم واجب انسانی و دینی است.

 

در این دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت های این مسجد قدردانی کرد .

پایان پیام/ 73