توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توسط «کانون مومنان»

توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توسط «کانون مومنان»

تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹
آقایی از توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در گچساران و دهستان امامزاده جعفر(ع) در قالب «طرح ملی راهکار» توسط «کانون مومنان» و «موکب ابوالفضل العباس (ع)» خبر داد.

«علی محمد آقائی» امروز سه شنبه (۱۷ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام رهبری در رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» در قالب «طرح ملی راهکار» ۶۰ بسته معیشتی توسط کانون مومنان تلخاب شیرین و موکب ابوالفضل العباس (ع) شهدای ایل قشقایی گچساران، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان گچساران و دهستان امامزاده جعفر (ع) توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری «مومنان» تلخاب شیرین، تصریح کرد: این بسته های غذایی شامل (برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، گلاب) و به ارزش هر بسته ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده و بین کارگران و رانندگانی که بواسطه شیوع کرونا شغلشان را از دست داده اند، توزیع شده است.

وی با تاکید به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اظهار داشت: با افزایش بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان گچساران، مردم باید از تجمع و برگزاری مراسم های عروسی و عزاداری فاصله گرفته و بدون ضرورت از منزل خارج نشوند.

آقائی افزود: کانون فرهنگی مومنان تعداد ۱۰۰۰ دستکش و ماسک بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بین مردم توزیع کرده است؛ و امیدوارم همشهریان عزیز برای سلامتی خود و جامعه، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خیرین در شرایط بحرانی شیوع کرونا با کمک های انسان دوستانه خود از نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه حمایت و دستگیری کنند.

 

پایان پیام/ 630