اعضاي کانون فرهنگي هنري «نورالطريق» از خانواده شهيد علومي تجليل کردند

اعضای کانون فرهنگی هنری «نورالطریق» از خانواده شهید علومی تجلیل کردند

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹
اعضاي کانون فرهنگي هنري «نورالطريق» مسجد آيت الله طالقاني تبريز، نخستين مرحله از طرح ملي سه‌شنبه هاي تکريم را با حضور در منزل شهيد والامقام «محمّد علومي» برگزار کردند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی: طرح ملّی سه شنبه های تکریم در منزل شهید والامقام «محمّد علومی» با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و همچنین مسئولانی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

این دیدار که با حضور سردار نوری معاون بازرسی بسیج مستضعفین کشور و سرهنگ رزمی معاون بازرسی سپاه عاشورا همراه بود، با خاطره گویی همسنگران شهید و تجلیل از خواهر شهید والامقام ادامه یافت.

 

سردار نوری در این دیدار با قدرانی از خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگان گفت: شهدا با نثار جان خود فرهنگ ایثار را به معنای واقعی آن تفسیر کردند؛ امروز سرافرازی و سربلندی نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهیدان است.

 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، افزود: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظّم انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، شهید محمد علومی در سال ۱۳۶۲، در عملیّات والفجر۴ در فکّه و در حالی که تنها ۲۳ سال سن داشت؛ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۷ ماه به آغوش خانواده بازگشت.