برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت؟» درکانون‌های مساجد گیلان

برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت؟» درکانون‌های مساجد گیلان

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹
حجت‌‌ الاسلام رضوانی نژاد از برگزار مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت؟» ترویج سبک زندگی اسلامی و رعایت حجاب و عفافین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبرداد.

حجت الاسلام‌ « محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اظهارکرد: همزمان با گرامیداشت این هفته مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت؟» بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ترویج سبک زندگی اسلامی و رعایت حجاب و عفاف در جامعه را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و افزود: این کتاب نگاهی به آثار مثبت حجاب، مجازات ترویج بی‌حجابی، شرح وظایف آقایان و بانوان از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع) نوشته «محمد صادق ذبیحی» است.

 

وی با بیان اینکه این کتاب گفت وگویی دوستانه جهت رعایت وظایف و مسئولیت‌های دینی و اجتماعی است تا گامی جهت حل مشکلات و معضلات خانواده و جامعه باشد تصریح کرد: ۲ هزار جلد از کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟» با همکاری آستان قدس رضوی به‌صورت رایگان بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان توزیع شد و سایر کانون‌های علاقمند می‌توانند جهت دریافت کتاب به دبیرخانه ستاد در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) مراجعه کنند.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با اشاره به برخی بدحجابی‌ها و ناهنجاری‌های موجود در جامعه که از پیامدهای هجمه فرهنگی دشمن است خاطرنشان کرد: باید دستورات دین را در زندگی جاری کرد و با یادآوری آثار تخریبی گناه و رفتارهای ناهنجار به‌ویژه آسیب‌های ناشی از بدحجابی و بی‌بند و باری، جوانان را برای مقابله یا مظاهر ویرانگر تهاجم فرهنگی آماده کرد تا تبلیغات مسموم دشمن موجب اغفال و گمراهی آنان نشود.

پایان پیام/ 84