اجرای ۱۰ عنوان برنامه طرح ملی «تابستانه فهما» در کانون امام علی(ع) نکا

اجرای ۱۰ عنوان برنامه طرح ملی «تابستانه فهما» در کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹
چادرنشین از اجرای ۱۰ عنوان برنامه طرح ملی «تابستانه فهما» در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا خبر داد.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در قالب برنامه طرح اوقات فراغت تابستان و طرح ملی «تابستانه فهما» در کانون مساجد از برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری است و در کانون امام علی(ع) نکا با قوت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: تابستان امسال به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مهار و ریشه کنی این بیماری اگر چه برنامه ها نسبت به قبل کمتر شده است اما تلاش داریم تا بر کیفیت برنامه ها در دوران مقابله با کرونا افزوده شود.

 

وی اظهار کرد: تلاش داریم تا در قالب طرح ملی فهما با ساماندهی برنامه‌های فرهنگی و هنری مسجد، برنامه ها به سمت و سویی هدفمند سوق داده شود و به نتایج مطلوبی در این خصوص برسیم.

 

چادرنشین از اجرای 10 عنوان برنامه طرح ملی «تابستانه فهما» در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها با اولویت و هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری کلاس های ورزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردوهای زیارتی و تفریحی، کلاس های نقاشی و روخوانی و روان خوانی قرآن، نشست های روشنگری، کمک های مومنانه به نیازمندان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران، دیدار با امام جمعه شهرستان نکا و... از برنامه های کانون امام علی(ع) نکا در طرح ملی فهما در تابستان امسال است.

 

چادرنشین تصریح کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا، تمامی برنامه‌های طرح تابستانه اوقات فراغت بچه‌های مسجد، جهت پیشگیری از ابتلاء اعضا طرح فهما به این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و  تلاش داریم تا بیشتر از بستر فضای مجازی در برگزاری این برنامه ها استفاده شود.

پایان پیام/ 175