اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تا ۱۰ شهریور / ۱۳۰۰ مسجد مجری طرح «تابستانه فهما» هستند

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تا ۱۰ شهریور / ۱۳۰۰ مسجد مجری طرح «تابستانه فهما» هستند

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام قدیریان با بیان‌اینکه برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد تهران از ۱۰ تيرماه آغاز شده و تا ۱۰ شهريورماه ادامه خواهد داشت، گفت: ۱۳۰۰ مسجد تهران مجري این برنامه‌ها در سه محور فرهنگ، هنر و نوآوری هستند.

حجت‌الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار برنامه های اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد تا ۱۰ شهریور ۹۹ اظهار کرد: این برنامه ویژه کودکان و نوجوانان از دهم تیرماه آغاز شده و تا ۱۰ شهریور ماه استمرار خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه این برنامه‌ها در ۱۳۰۰ مسجد تهران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های امسال به صورت مجازی و بعضی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به جزییات برنامه‌های اوقات فراغت امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، گفت: برنامه‌ها در سه محور شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری طراحی شده است که هر کدام دارای رواق‌های جداگانه ای برای اجرا دارند.

 

حجت الاسلام قدیریان با اشاره به رواق‌‌های شبستان فرهنگ گفت: شبستان فرهنگ در بخش‌های نور با رویکرد قرآنی، کتاب، رسانه، همدلی، دانش و در قالب‌های کلاس، همایش، نشست، محفل، حلقه، بازدید، مسابقه، نمایشگاه، شبکه‌های مجازی، تولید دانش و کارگاه برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: در شبستان نوآوری نیز دو رواق در نظر گرفته شده است که کارآفرینی و فناوری دو محور برنامه‌ها در این بخش خواهند بود و در قالب‌های کارگاه، نمایشگاه، فروشگاه، ارائه طرح، کلاس، شبکه‌های مجازی دنبال خواهد شد.

 

 حجت الاسلام قدیریان پیرامون رواق‌های در نظرگرفته شده برای شبستان هنر هم گفت: سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج در قالب‌های کلاس، کارگاه، تولید اثر، نمایشگاه و نشست برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری جشنواره تولیدات تابستانه بچه های مسجد را دیگر برنامه ایام اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران معرفی کرد و گفت: این جشنواره در بخش های تولیدات فرهنگی، هنری، صنایع دستی، فنی و حرفه ای، فناوری اطلاعات و کشاورزی برگزار می شود که درصد هستیم از تولیدات  و دستاوردهای بچه های مسجد نیز نمایشگاهی برپا کنیم.

 

 

پایان پیام/ 40