لبیک به فرمان رهبری و آغاز موج دوم کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان

لبیک به فرمان رهبری و آغاز موج دوم کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹
پس از فرمان مقام معظم رهبری در جلسه ارتباطی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر کمک مومنانه در کشور، موج دوم کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جوانان مسجد داودقلی زنجان با فرماندهی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی، امام جماعت جوان و پرانگیزه این مسجد پس از  فرمان مقام معظم رهبری در جلسه ارتباطی  با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی آغاز موج دوم کمک مومنانه در کشور، عصر همان روز اقدام به تدارک و اهداء بسته های غذایی وبهداشتی به خانواده های نیازمند و شناسایی شده، کردند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در این خصوص گفت: ما خود را سرباز رهبر و همدرد مردم می دانیم؛ درد مردم درد ماست و خودمان را خدمت گزار مردم می دانیم و تا حد توان با جوانان پای کار و مومن وانقلابی برای کمک محرومان جامعه تلاش خواهیم کرد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان با بیان اینکه جوانان همانند سربازان همیشه آماده، با فرمان رهبری و با تلاشی مضاعف برای خدمت رسانی جان فشانی می کنند، گفت: وظیفه ما خدمت رسانی و کمک به جامعه و همنوعان است و وظیفه مسئولان که قدرت واختیارات بیشتری دارند مضاعف‌تر است.

 

وی ضمن انتقاد از کم علاقگی مسئولان برای استفاده از جوانان آتش به اختیار گفت: هر جامعه ای به جوانان خلاق، پویا، مبتکر و خدمت رسان بها داده شود به همان اندازه در زمینه های مهم رشد و پیشرفت اساسی خواهد کرد.

ولایتی از مقام معظم رهبری بابت توجه و حمایت از جوانان و دادن روحیه تلاش و فداکاری قدردانی کرد و گفت: ما خود را مطیع و سرباز کوچک رهبر انقلاب می دانیم و در راه اعتلای ارزش های اسلام و انقلاب تا پای جان آماده ایم.

 

در عصر روز فرمان رهبری برای آغاز موج دوم کمک مومنانه، کمک های غذایی و بهداشتی با رمز«ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» آغاز شد وبسته ها با یادآوری  فرمان محبت آمیز و پدرانه رهبر عزیز تقدیم خانواده های بزرگوار شد.

بسته های غذایی آماده شده برای اهداء به خانواده های نیازمند شامل گوشت، برنج، مرغ، عسل، ماکارونی، رب و حبوبات می باشد که علاوه بر آن مواد بهداشتی اهداء شد.

پایان پیام/ 693