۵ برنامه محوری حجاب و عفاف در کانون امام علی(ع) نکا برگزار می شود

۵ برنامه محوری حجاب و عفاف در کانون امام علی(ع) نکا برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: ۵ برنامه محوری در هفته حجاب و عفاف کانون امام علی(ع) نکا برگزار می شود تا به سهم خود در راستای حجاب و عفاف تلاش کنیم.

« مجتبی چادرنشین » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از ضرورت های مهمی است که نباید نادیده گرفته شود و کانون امام علی(ع) نکا هم براساس وظیفه ذاتی خود در قبال ترویج فرهنگ دینی و اسلامی تلاش دارد.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: سلسله برنامه های هفته حجاب و عفاف به همت و تلاش کانون امام علی(ع) نکا، پایگاه بسیج شهید مفتح مسجد امام جعفر صادق(ع)، هیت امنا و هیات مذهبی مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: برنامه های متنوعی را به مناسبت هفته عفاف و حجاب با موضوعات مذهبی، تبلیغات محیطی، مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری برگزار می‌کند.

 

چادرنشین گفت: در هفته حجاب و عفاف 5 برنامه محوری به همت و تلاش کانون امام علی(ع) نکا، پایگاه بسیج شهید مفتح مسجد امام جعفر صادق(ع)، هیات امنا و هیات مذهبی مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، تجلیل از دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی، تجلیل از بانوان باحجاب و نمایشگاه عکس به مناسبت هفته حجاب و عفاف از برنامه های مهم این ایام است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: ایجاد نشاط و شادی به سبک و سیره ائمه اطهار(ع) در بین جوانان و نوجوانان مسجدی و ترویج حجاب و عفاف در جامعه از اهداف و رویکردهای مهم برگزاری دهه حجاب و عفاف است.

 

 چادرنشین گفت: مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا میزبان برگزاری جشن های هفته حجاب و عفاف با رعایت دستورالعمل بهداشتی است و تلاش داریم تا براساس برنامه ریزی، برنامه های محتوایی و کیفی مناسبی در این ایام اجرایی شود.

پایان پیام/ 175