برگزاری ۱۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در کانون مسجد جامع زاغمرز

برگزاری ۱۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در کانون مسجد جامع زاغمرز

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹
شهبازی از برگزاری حدود ۱۰ برنامه محوری به همت کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی به همت این کانون در هفته حجاب و عفاف برگزار می شود.

« علی شهبازی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: گسترش و بسط فرهنگ حجاب و عفاف محور برنامه ها و فعالیت های مهم کانون های مساجد و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز است.

 

مدیر مسئول کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: با محوریت کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر برنامه‌های متنوع فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به ویژه با بهره گیری از ابزار هنری و فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجرا می شود.

 

شهبازی از برگزاری 10 برنامه محوری به همت کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی به همت این کانون در هفته حجاب و عفاف برگزار می شود.

 

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عفاف و حجاب، فراخوان شعر و حدیث، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی غرفه خیاطان جهادی و مدافعان حجاب و عفاف، دوخت چادر و مقنعه رایگان، نشست های معرفتی و... برنامه های مهم هفته حجاب و عفاف در کانون مسجد جامع زاغمرز است.

 

مدیر مسئول کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر  تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مردم اکثر برنامه های هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی برگزار می شود.

پایان پیام/ 175