رویداد بین المللی «روح مقاومت» در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

رویداد بین المللی «روح مقاومت» در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹
رویداد بین المللی «روح مقاومت»، ۱۱۰ روز بازخوانی مردمی از وصایای شهدای دیروز و امروز محور مقاومت دربین کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر دارد با استفاده از ظرفیت مردمی مساجد با همکاری کانون های فرهنگی هنری فهما با اجرای رویداد بین المللی "روح مقاومت" گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) به منظور الگوسازی برای نسل نو و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه اقدام نماید.

 

این رویداد با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء برگزار می شود.

 

این رویداد بین المللی با محوریت وصیت نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین المللی اجرا می شود.

 

علاقمندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء، قدس و فلسطین مظهر مقاومت، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت، مسجد در وصیت نامه  شهدا و آزاد به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

 

رویداد روح مقاومت در دوبخش ملی و بین المللی برگزار می شود و در کلیه آثار ارسالی عنوان روح مقاومت حتما به صورت های صوت و پادکست: نریشن(اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فایل صوتی) ، فیلم موبایلی: نریشن (اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فیلم)، کلیپ و عکس نوشت: درج عنوان روح مقاومت به صورت متن(text) ) *در کلیه بخش ها علاوه بر بارگذاری در سامانه بچه های مسجد با عنوان پویش مردمی #روح_مقاومت در فضای مجازی نیز منتشر شوند.

 

لازم به یادآوری است؛ ارائه نام و نام خانوادگی شهید ، تاریخ ولادت و شهادت، محل شهادت،نام استان و نام مسجد و کانون در رشته های فیلم موبایلی و صوت و پادکست به صورت کلامی و در رشته های کلیپ و نماهنگ و عکس نوشت به صورت متنی بر روی اثر الزامی می باشد.

 

علاقمندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند از 10 تیرماه تا 31 شهریورماه امسال آثار خود را ارسال کنند.

 

داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد بین المللی اول تا 7 مهرماه و تجلیل از برگزیدگان 7 مهرماه خواهد بود.

 

همچنین جوایز این رویداد بین المللی در بخش ملی تجلیل از 40 اثر برتر به ارزش 10 میلیون ریال و در بخش بین المللی تجلیل از 20 اثر برتر به ارزش 200 یورو توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) خواهد بود.

پایان پیام/ 73