شهید «اصغر فرمانی» علی رغم سن کم در عملیات های مختلف شجاعانه و مردانه جنگید

شهید «اصغر فرمانی» علی رغم سن کم در عملیات های مختلف شجاعانه و مردانه جنگید

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹
فرمانی با اشاره به انتخاب خانواده شهید «اصغر فرمانی» برای طرح ملی «شه شنبه های تکریم»، گفت: شهید «اصغر فرمانی» علی رغم سن کم در عملیات های مختلف شجاعانه و مردانه جنگید.

«محمدجواد فرمانی» در حاشیه برگزاری نخستین جلسه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با تجلیل از خانواده شهید «اصغر فرمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این شهید بزرگوار در خانواده ای مومن و با خدا تربیت شد و  علی رغم سن کم در عملیات های مختلف شجاعانه و مردانه جنگید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز افزود: در وصیت نامه شهید «فرمانی» به احسان نسبت به والدین و ولایتمداری توصیه شده است و زندگی نامه ای از این شهید در کتاب های «راز های پنهان» و «آبادی سرداران» در بخش یادنامه شهدای سلطان آباد چاپ شده است.

نویسنده کتاب های «راز های پنهان» و «آبادی سرداران» خاطرنشان کرد: روستای «سلطان آباد» شیراز 18 شهید را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که مجموعه زندگینامه، تصاویر، خاطرات و شناسنامه این شهدا به عنوان یادنامه منتشر شده است.

لازم به ذکر است، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طرح ملی سه شنبه های تکریم هر سه شنبه با همکاری ستاد کانون های مساجد فارس، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مساجد و یا خانه یکی از شهدا برگزار می شود.

پایان پیام/ 130