پایگاه اطلاع رسانی فهما ظرفیتی برای انعکاس بیشتر فعالیت های کانون ها

پایگاه اطلاع رسانی فهما ظرفیتی برای انعکاس بیشتر فعالیت های کانون ها

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: امروز شاهد رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی فهما جنوب کرمان هستیم و این اقدام موجب می شود تا فعالیت های کانون ها بیش از پیش دیده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «مجید خوبی زاده» در آئین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی فهما جنوب کرمان، گفت: امروز شاهد رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی فهما جنوب کرمان هستیم و این اقدام موجب می شود تا فعالیت های کانون ها بیش از پیش دیده شوند و بسیار خوب است که هر استانی برای انعکاس برنامه ها و فعالیت های کانون ها یک صفحه اختصاصی داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: جنوب کرمان دارای هفت شهرستان است و در این منطقه ۴۹۶ کانون فرهنگی هنری وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد آنها در سطح روستاهای جنوب کرمان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به رویداد ملی فهما، ابراز کرد: تغییر و تحولاتی که در سطح ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور صورت می گیرد به تبعه آن در جنوب کرمان نیز انجام می شود و بر همین اساس در در نخستین رویداد ملی فهما، کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان علی رغم وجود مشکلات زیر ساختی در اینترنت که دسترسی آنها را به سامانه بچه های مسجد دشوار کرده بود اما موفق به ثبت اطلاعات خود، اعضا و فعالیت هایشان شدند.

خوبی زاده ابراز کرد: در این رویداد ملی، تعداد ۶ کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان موفق به کسب رتبه شده و همچنین از این تعداد ۲ کانون فرهنگی هنری مصباح و امام علی علیه السلام جیرفت جزو ۲۰ کانون برتر کشور شده و موفق به کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با همکاری و توانایی های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بتوانیم با استفاده از ظرفیت های کانون ها در راستای ماموریت های محول شده، گام برداریم.

پایان پیام/ 586