توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توسط «کانون صاحبیه»

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توسط «کانون صاحبیه»

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹
حیدری از توزیع ۷۰۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر در قالب «طرح ملی راهکار» توسط کانون فرهنگی صاحبیه خبر داد.

«سعید حیدری» امروز چهارشنبه ( ۲۵ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» در قالب «طرح ملی راهکار»  ۷۰۰ بسته معیشتی توسط کانون صاحبیه مسجد امام سجاد (ع) بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر محله لبنان گچساران و روستاهای آب شیرین، بابا کلان و میشان توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری صاحبیه تصریح کرد: این بسته ها با کمک خیرین در ۵ مرحله به ارزش  ۳۰ میلیون ریال  و شامل ( برنج، ماکارونی، سویا، مرغ، گوشت قرمز، شامپو، پودر رختشویی) بود که بین افراد شناسایی شده توسط اعضای کانون و معتمدین محله ها بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

حیدری با بیان اینکه در مناطق خاصی از گچساران کسانی هستند که به نان شب هم محتاجند و در شرایط نامساعدی زندگی می کنند گفت: همه سعی و تلاش اعضای کانون صاحبیه و خیرین این است که با حرکت های جهادی و خودجوش از این مردم بی بضاعت دستگیری کنند.

وی افزود: مساعدت در خرید وسایل سرمایشی برای افراد ضعیفی که در هوای گرم و شرجی گچساران با حداقل امکانات روزگار می گذرانند یکی از اقدامات خدا پسندانه اعضای کانون صاحبیه با همکاری خیرین است.

این فعال فرهنگی، خرید و تعمیر وسایل سرمایشی، آبگرمکن، دستگاه دیجیتال، توزیع ۲۵ جفت کفش بین افراد مستحق، تعمیر و رنگ آمیزی خانه عالم، تعمیر سقف مسجد امام سجاد (ع) را از جمله فعالیت های کانون صاحبیه دانست.

مسئول کانون فرهنگی، هنری صاحبیه در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت تولد حضرت امام رضا (ع) از طرف «آستان قدس رضوی» با همکاری «کانون صاحبیه» هدایایی از قبیل اسباب بازی، مداد رنگی، دفتر نقاشی بین کودکان محله لبنان توزیع شد.

  

 

 

 

 

پایان پیام/ 630