جلسه هم اندیشی برنامه های ویژه دهه «ولایت» به میزبانی کانون های مساجد فارس، برگزار شد

جلسه هم اندیشی برنامه های ویژه دهه «ولایت» به میزبانی کانون های مساجد فارس، برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹
جلسه هم اندیشی برنامه های ویژه عید غدیر به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس امروز (پنج شنبه ۲۶ تیر) با هدف تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه های ایام دهه «ولایت» و ایام اعیاد قربان و غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جلسه هم اندیشی برنامه های ویژه عید غدیر به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس امروز (پنج شنبه ۲۶ تیر) با هدف تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه های ایام دهه «ولایت» و ایام اعیاد قربان و غدیر برگزار شد، با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت الاسلام «وحید احمدی»، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان، «احمدرضا نداف»، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

همچنین حجت الاسلام احمدی، نیز ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تزئین مسجد و محله به مناسبت عید غدیر گفت: برگزاری برنامه ازدواج آسان، تولید محتوا از پیام های غدیر برای فضای مجازی به ویژه برای نسل امروز برای این ایام پیشنهاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود یک تیم مجازی برای هر شهرستان ایجاد و برای ارسال حتوا هماهنگی های لازم انجام شود.

براساس این گزارش در ادامه، نداف، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم ضمن پیشنهاد راه اندازی پویش «هر خانه یک پرچم» در ایام دهه ولایت، برنامه های تهیه کتاب «در آینه غدیر» و برگزاری مسابقه از این کتاب، برپایی نمایشگاه غدیر و رونمایی از کتاب در عید سعید غدیر خم برای این ایام پیشنهاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه که درگیر مقابله با شیوع بیماری کروناست، به نظر می رسد که برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های مجازی و جشن های خانگی عید غدیر ضروری است.

پایان پیام/ 130