۱۵۰ تن از هیات امنای مساجد زنجان در سامانه همیاران سلامت ثبت نام کردند

۱۵۰ تن از هیات امنای مساجد زنجان در سامانه همیاران سلامت ثبت نام کردند

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹
فاتحی نژاد از ثبت مشخصات ۱۵۰ نفر از هیأت امنای مساجد در سامانه همیاران سلامت خبر داد و گفت: فعالان مساجد به جمع مبارزان کرونا پیوستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده در مساجد و بقاع متبرکه در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با فراگیر شدن بیماری کرونا در سطح کشور بسیاری از مشاغل به خصوص اقشار مختلف آسیب پذیر جامعه آسیب های جدی دیدند.

 

محمد تقی فاتحی نژاد با بیان اینکه شاهد کمک های دولتی و بخش های خصوصی به ویژه خیرین در حمایت از آسیب دیدگان ویروس کرونا هستیم، ادامه داد: در همین راستا مساجد استان مجری رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه بودند.

 

وی در ادامه از تشکیل هسته های همیاری سلامت و مبارزه با کرونا در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این مجموعه خبر داد و گفت: به همین منظور 150 نفر از اعضای شاخص هیات امنای مساجد زنجان در سامانه همیاران سلامت ثبت نام کردند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه هسته های همیار سلامت با هدف فرهنگ سازی در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شده است، گفت: تاکنون یک هزار و ۶۶۲ همیار سلامت برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل شده شده است.

 

به گفته فاتحی نژاد این همیاران در سطح روستاها و شهرها با همکاری دهیاران و سمن‌های مختلف در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فعالیت خواهند کرد.

 

پایان پیام/ 693