آغازطرح اوقات فراغت کانون امام علی(ع) نکا با کلاس‌های ورزشی

آغازطرح اوقات فراغت کانون امام علی(ع) نکا با کلاس‌های ورزشی

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹
چادرنشین، از آغاز کلاس‌های تابستانی کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا خبر داد و گفت: این کلاس ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به منظور غنای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی برای توسعه فعالیت های ورزشی است و تلاش داریم با آغاز کلاس های تابستانی در حوزه ورزشی، جوانان و نوجوانان از این ظرفیت برای تقویت روح و جان اعضای کانون استفاده کنیم.

مدیر مسئول کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، بسترسازی برای ورود خانواده‌ها به این مکان مقدس را برعهده دارند و تلاش داریم تا در قالب کلاس های فرهنگی، هنری و ورزشی خانواده های مختلف را با مسجد و فرهنگ مسجدی آشنا کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های تابستانی کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا اظهار کرد: این کانون برای غنی‌سازی اوقات فراغت با محوریت مساجد و ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی با تمام توان پای کار است.

 

چادرنشین، از آغاز کلاس‌های تابستانی کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا خبر داد و گفت: طرح اوقات فراغت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به منظور غنای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است و کلاس های مختلف روشنگری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ورزشی از اولویت‌های فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که موجب جذب جوانان به این مکان مقدس می‌شود و ما هم در این راستا با تمام توان وارد عمل شده ایم.

چادرنشین گفت: برگزاری کلاس های ورزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردوهای زیارتی و تفریحی، کلاس های نقاشی، روخوانی و روان خوانی قرآن، نشست های روشنگری، کمک های مومنانه به نیازمندان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران، دیدار با امام جمعه شهرستان نکا و... از برنامه های کانون امام علی(ع) نکا در طرح ملی فهما در تابستان امسال است.

پایان پیام/ 175