لبیک مسجدی‌های ارک به توصیه مجدد مقام معظم‌رهبری

لبیک مسجدی‌های ارک به توصیه مجدد مقام معظم‌رهبری

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹
مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: این گروه جهادی بلافاصله بعد از توصیه مجدد مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس به کمک مؤمنانه، ۳۱۵ بسته ارزاق را بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تهیه و توزیع کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه  مسجد و کانون های مساجد، «حسین ارضی» با اشاره به لبیک مسجدی ها به توصیه های مقام معظم رهبری گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که فرمودند: کمک مؤمنانه مجدداً باید انجام شود و کمرنگ هم نشود، به سرعت لبیک گفتیم و چند روز بعد از بیانات معظم‌له، مرحله جدیدی از توزیع بسته‌های ارزاق را اجرایی کردیم.

 

مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران افزود:در این مرحله ۳۱۵ بسته ارزاق برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تهیه و توزیع کردیم. این برنامه در حالی اجرایی شد که مجموعه جوانان و مسئولین مسجد، برای مراسم شب زیارتی امام رضا (ع) در حال برنامه‌ریزی و تلاش بودند، اما روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه تهیه ارزاق و توزیع را انجام دادیم و در عین حال نیز آماده‌سازی‌های لازم برای برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برپایی موکب مسجد را پیش بردیم.

 

ارضی با بیان اینکه بنا داریم در روز‌های آتی نیز مرحله دوم کمک‌رسانی‌ها را انجام دهیم، گفت: در ماه ذی‌القعده گروه جهادی شهدای مسجد ارک، بیش از ۱۳۰۰ بسته ارزاق به نیازمندان اهدا کرد و اجازه ندادیم زنجیره کمک‌رسانی‌ها قطع شود و بعد از رزمایش همدلی ماه رمضان روند را ادامه دادیم.

 

مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران گفت: مردم خیرخواه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در این طرح‌های خدمت‌رسانی به شماره کارت گروه ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۷۱۹۳۷۳۱ واریز کنند.

پایان پیام/ 40