توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم هم زمان با شب شهادت امام جواد (ع)

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم هم زمان با شب شهادت امام جواد (ع)

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: در تداوم رزمایش مواسات و همدلی و با جلب کمک های مومنانه، امشب هم زمان با شب شهادت امام جواد علیه السلام ۵۰۰ پرس غذایی گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین مردم به ویژه نیازمندان توزیع می شود.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در تداوم رزمایش مواسات و همدلی و با جلب کمک های مومنانه، امشب هم زمان با شب شهادت امام جواد علیه السلام ۵۰۰ پرس غذایی گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین مردم به ویژه نیازمندان توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام جواد علیه السلام است که امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محل گلزار شهدای گمنام شهر قلعه گنج برگزار می شود.

وی اظهار کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در مراسم امشب، دعوت از امام جمعه شهرستان قلعه گنج برای سخنرانی در باب فضائل و کرامات امام جواد علیه السلام و همچنین تبیین شخصیت آن حضرت است.

فلاح بیان کرد: از دیگر برنامه های تدارک دیده شده مداحی و روضه خوانی است، علاوه بر این مراسم سوگواری شهادت امام جواد علیه السلام به صورت زنده از طریق اینستاگرام نیز برگزار می شود تا آن دسته از همشهریان که نمی توانند به صورت حضوری در این مراسم شرکت کنند از طریق مجازی از این مراسم فیض ببرند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج ابراز کرد: مراسم سوگواری شهادت امام جواد علیه السلام با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و عزاداران امام جواد علیه السلام حتما باید با ماسک و دستکش در این مراسم حضور یابند.

پایان پیام/ 586