اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» در کانون یالثارات الحسین(ع) رشت

اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» در کانون یالثارات الحسین(ع) رشت

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹
نیکجوی از اجرای طرح معرفی کتاب با عنوان «کتاب خوب راهگشاست» در کانون یالثارات الحسین(ع) رشت خبر داد.

«محمدعلی نیکجوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اهمیت کتابخوانی در توسعه جوامع بر ترویج فرهنگ مطالعه به‌ویژه در نسل جوان تاکید کرد و اظهارداشت: به‌منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی باید کتاب‌های مناسب را به اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد معرفی کنیم.

 

مسئول کانون یالثارات الحسین(ع) مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) رشت از اجرای طرح معرفی کتاب در این کانون خبر داد و افزود: این طرح با عنوان «کتاب خوب راهگشاست» ماهانه ۲ بار به معرفی یک کتاب به‌منظور مطالعه عمومی اعضای کانون می‌پردازد.

 

وی با معرفی کتاب «شیوه‌های‌ یاری‌ قائم‌ آل‌ محمّد (صلوات‌الله‌علیه‌وآله)» اعلام کرد: این کتاب به نویسندگی آیت الله‌ میرزا محمّدباقر فقیه‌ایمانی است که با موضوع‌ مراتب‌ و روش‌های‌ یاری‌ حضرت‌ ولیّ‌عصر (ارواحنافداه) به‌صورت‌ موضوعی‌ و موردی معرفی شده است.

 

نیکجوی خواستار پیوستن اعضای کانون‌های مساجد به پویش «کتاب می‌خوانیم» شد و تصریح کرد: کتاب «جامعه‌ بهشتی» تدوین دفتر فرهنگی‌ فخرالائمه (علیهم‌السلام) با موضوع اصلاح الگوی‌ مصرف‌ از منظر آیات، روایات‌ و بیانات امام‌ خمینی(ره) و مقام‌ معظم‌ رهبری نیز هفتم تیرماه به اعضای کتابخوان کانون معرفی شد.

 

 

 

پایان پیام/ 84