آثار فرهنگی و هنری اصحاب مساجد با محوریت دفاع مقدس حمایت می شوند

آثار فرهنگی و هنری اصحاب مساجد با محوریت دفاع مقدس حمایت می شوند

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹
یزدانی با تاکید بر اینکه استعداد های فرهنگی و هنری مساجد باید شناسایی و در راستای معرفی دفاع مقدس فعال شوند، گفت: آثار فرهنگی و هنری اصحاب مساجد با محوریت دفاع مقدس حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کرامت یزدانی» امروز (دوشنبه 30 تیر) در جلسه کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس که به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شده بود، گفت: مساجد، همواره محور اصلی انقلاب و دفاع مقدس بوده است و باید این محوریت مسجد در دفاع مقدس به نسل امروز منتقل شود.

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس در کارگروه مساجد ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه نسل امروز در گیجی بسر می برد و این هم به خاطر هجمه های دشمن است، خاطرنشان کرد: استعداد های بچه های مساجد را کشف کنیم تا بتوانیم نوجوانان و جوانان بیشتری جذب مسجد کنیم چرا که مسجد دوران دفاع مقدس همه تیپ انسانی را می پذیرفت و امروز هم مسجد باید جای همه نوع افراد باشد.

یزدانی با تاکید بر اینکه استعداد های فرهنگی و هنری مساجد باید شناسایی و در راستای معرفی دفاع مقدس فعال شوند، گفت: آثار فرهنگی و هنری اصحاب مساجد با محوریت دفاع مقدس حمایت می شوند و به انتشار آثاری که با موضوع شهدا و یادگاران دفاع مقدس است، کمک خواهیم کرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای مساجد باید معرفی شوند، خاطرنشان کرد: همه اقشار در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و زنان نیز در این دوران با حضور در مساجد پشتیبانی از رزمندگان را انجام می دادند که بررسی نقش زنان مساجد، باید شکل گیرد و زنان به عنوان ایثارگران دفاع مقدس باید معرفی شوند.

یزدانی همچنین معرفی مساجد نمونه و فعال در زمینه های مختلف، معرفی شهدای روحانی شاخص دفاع مقدس، توجه به اشتغال زایی، ساخت و نمایش کلیپ های دو دقیقه ای با محوریت دفاع مقدس و حمایت از فیلم نامه ها، نمایش نامه ها و سناریو های با موضوع دفاع مقدس را از برنامه های پیشنهادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ذکر کرد.

پایان پیام/ 130