چهار برنامه محوری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات برگزار می شود

چهار برنامه محوری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه چهار برنامه محوری ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات برگزار می شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه ها به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدجواد محمودی» امروز (دوشنبه 30 تیر) در جلسه کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس ضمن اشاره به برنامه های بسیج مساجد و محلات به این مناست، گفت: چهارمحوری برای این ایام درنظر گرفته شده است که نخستین برنامه حضور فرماندهان نواحی بسیج در صدا و سیما و معرفی وضعیت شهرستان از نظر تعداد شهدا و حضور رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه بیشتر برنامه ها به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد، تاکید کرد: به علت شیوع بیماری ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز برای استان، مسابقات و برنامه های مجازی برگزار می شود.

وی از اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «ذوالفقار» با خاطرات سردار شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این مسابقه در فضای مجازی با طرح سئوال از این کتاب برگزار می شود و مسابقه دیگری نیز با موضوع دفاع مقدس با محوریت آمار و عملیت های این دوران در حال برنامه ریزی و تدارک است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به تداوم رزمایش «کک های مومنانه»، خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان و تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ادامه کمک های مومنانه به نیازمندان این رزمایش در سه مرحله قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می شود که با هفته دفاع مقدس نیز تلاقی پیدا می کند و تداعی خاطرات دوران دفاع مقدس و پشتیبانی مردمی از رزمندگان است.

 

پایان پیام/ 130