امروز بیش از هر زمان دیگری به شفاعت و دعای شهدا نیازمندیم

امروز بیش از هر زمان دیگری به شفاعت و دعای شهدا نیازمندیم

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹
دهقانی از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تجلیل از خانواده های شهدا به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به شفاعت و دعای شهدا نیازمندیم.

«مصطفی دهقانی» امروز (سه شنبه 31 تیرماه) در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین (ع) خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: امروز اگر ما در کمال امنیت و آرامش در اینجا نشستیم و احساس امنیت می کنیم، مدیون رشادت ها، جانفشانی ها و خون شهدا و صبر و ایثار خانواده های معزز شهدا هستیم.

دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس با اشاره به اینکه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تجلیل از خانواده های شهدا به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در حال برگزاری است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به شفاعت و دعای شهدا نیازمندیم و همه کارهای ما را شهدا ناظر هستند.

کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: امروز و در سالروز شهادت امام جواد (ع) در خدمت خانواده شهیدان «مهرداد کریمی» و «جواد طیبی» هستیم دوست داشتیم که حضوری خدمت باشیم اما به خاطر بیماری کرونا نتوانستیم به صورت حضوری، خدمت برسیم و از طریق ویدئوکنفراس این دیدار میسر شده است و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

خاطرنشان می شود؛ شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات والفجر 10 در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود، همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال 1361 در عملیات بیت المقدس در سن 24 سالگی به شهادت رسیده است که شهید طیبی دایی شهید مهرداد کریمی بوده است.

پایان پیام/ 130