خبرگزاری شبستان موجب پویایی کانون های مساجد شده است

خبرگزاری شبستان موجب پویایی کانون های مساجد شده است

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: تعامل و رابطه سازنده خبرگزاری شبستان جنوب کرمان با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه موجب شده تا کانون ها نسبت به انجام فعالیت های مسجد محور خود تشویق و ترغیب شده و در نتیجه پویا شوند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با مهم برشمردن نقش خبرگزاری شبستان در انعکاس اخبار حوزه دین و مسجد، گفت: تعامل و رابطه سازنده خبرگزاری شبستان جنوب کرمان با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه موجب شده تا کانون ها نسبت به انجام فعالیت های مسجد محور خود تشویق و ترغیب شده و در نتیجه پویا شوند و این تعامل به حدی خوب است که مدیران برای اجرای برنامه های مناسبتی و بزرگداشت ها، از این رسانه نظر خواهی می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: خبرگزاری شبستان، به عنوان یک رسانه اختصاصی حوزه دین و مسجد از ابتدای آغاز فعالیت خود، تلاش کرده تا رویداد های مسجدی را انعکاس دهد و در خصوص مسائل حوزه دین نیز تولید محتوا کند.

وی افزود: یکی از اولویت های اصلی این خبرگزاری انعکاس برنامه ها و رویدادهای ملی است که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای اجرا در سطح کانون های مساجد ابلاغ می شوند که می توان به رویداد ملی فهما، طرح ملی راهکار، سه شنبه های تکریم و برنامه های دهه کرامت اشاره کرد.

وی اظهار کرد: این خبرگزاری در جنوب کرمان با پوشش و انعکاس فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، توانسته ظرفیت ها و توانمندی های کانون ها را به عموم مردم جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان معرفی کند.

خوبی زاده ابراز کرد: خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تاکنون تعامل بسیاری خوبی با ائمه جمعه شهرستان ها داشته و هر هفته اخبار نماز جمعه را به خوبی انعکاس می دهد و علاوه بر این به مناسبت های مختلف با ائمه جمعه گفتگو کرده و همین امر موجب رضایتمندی ائمه جمعه از این خبرگزاری شده است.

وی عنوان کرد: در ایام کرونایی خبرگزاری شبستان تمام تلاش خود را برای انعکاس فعالیت های جهادی بچه های مسجدی بکار برده و در این خصوص تعداد قابل توجهی خبر تولید کرده است و جزو ۴ خبرگزاری استانی در سطح کشور است که بیشترین آمار تولید محتوا در حوزه فعالیت های کانون های مساجد را دارد.

وی در خاتمه تاکید کرد: به طور کلی می توان گفت؛ خبرگزاری شبستان در کل کشور با تمام توان در راستای رسالت اصلی خود که همانا انعکاس اخبار حوزه دین و مسجد و تولید محتوا در این زمینه است تلاش کرده و این تلاش به ترویج معارف دین کمک بسزایی می کند.

پایان پیام/ 586