«سه شنبه های تکریم»؛ عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش به ما یادآوری می کند

«سه شنبه های تکریم»؛ عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش به ما یادآوری می کند

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» گفت: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش به ما یادآوری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 31 تیر) در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «امیرالمومنین (ع)» خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: امروز سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) است و توفیقی نصیب شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی با خانواده شهید «مهرداد کریمی» دیدار و گفتگو داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه هر هفته در روز سه شنبه در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از خانواده شهدا تکریم و تجلیل به عمل می آید، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش به ما یادآوری می کند چرا که شهادت امری با عظمت است که با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه اجر شهید و شهادت از سوی خداوند اعطا می شود، خاطرنشان کرد: امروز نسل ما اعم از کودک، نوجوان و جوان ما به الگو نیاز دارند و شهدا بهترین الگو هستند و ما پس از شهادت سردار سلیمانی مشاهده کردیم که مکتب سلیمانی به وجود آمد که باید به ویژه در گام دوم انقلاب شهدایی که با سن کم رشادت و دلیری کردند، مورد توجه باشند و معرفی شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهدای عزیز که در سنین کم به شهادت رسیدند، توانستند برای ارزش های اسلام و انقلاب از جوانی و جان شیرین خود بگذرند و کاری کنند کارستان و بر ماست که با تکریم خانواده های آنان گامی در راستای ترویج فرهنگ شهادت برداریم.

خاطرنشان می شود؛ شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات والفجر 10 در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود، همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال 1361 در عملیات بیت المقدس در سن 24 سالگی به شهادت رسیده است که شهید طیبی دایی شهید مهرداد کریمی بوده است.

پایان پیام/ 130