مسئولین باید ادامه دهنده راه شهدا باشند

مسئولین باید ادامه دهنده راه شهدا باشند

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹
سهرابی گفت: مسئولین باید ادامه دهنده راه شهدا، رزمندگان، ایثارگران باشند از نظام مقدس اسلامی پاسداری کنند و همچنین ارج نهادن به خانواده معزز شهدا باید در دستور کار مسئولین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 31 تیر) در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «امیرالمومنین (ع)» خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که این فرصت پیش آمد که خدمت خانواده شهدا باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه خیلی دوست داشتم از نزدیک حضور یابم و خانواده شهدا را تکریم کنیم، اظهار کرد: کاری که شهدا انجام دادند بر کسی پوشیده نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه ما مسئولین وظیفه داریم که بتوانیم از نزدیک خدمت خانواده شهدا برسیم و مسائل و مشکلات شما را بررسی کنیم اما ویروس کرونا باعث این دوری ها شده است، افزود: برنامه «سه شنبه های تکریم» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور راه اندازی شد که خانواده شهدا مورد تکریم قرار گیرند.

دبیر شورای سیاستگذاری کانون های مساجد فارس با یادآوری این مطلب که امیدواریم این ویروس منحوس کرونا رخت بربندد و از نزدیک بتوانیم دست بوس خانواده شهدا باشیم، اظهار کرد: آنچه که شهیدان برای کشور ما انجام دادند برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کلام و قلم نمی گنجد و به طور قطع مزد این عزیزان را خداوند بزرگ می تواند بدهد که خداوند جنت را برای این عزیزان داده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید ادامه دهنده راه شهدا، رزمندگان، ایثارگران باشند از نظام مقدس اسلامی پاسداری کنند و همچنین ارج نهادن به خانواده معزز شهدا باید در دستور کار مسئولین باشد، تاکید کرد: امروز سعادت نصیب ما شد که خدمت خانواده این 2 شهید عزیز برسیم و دعا کنید بتوانیم خدمت رسان شهدا و مردم باشیم.

خاطرنشان می شود؛ شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات «والفجر 10» در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود، همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال 1361 در عملیات «بیت المقدس» در سن 24 سالگی به شهادت رسیده است که شهید طیبی دایی شهید مهرداد کریمی بوده است.

پایان پیام/ 130