مناسبت‌های مذهبی بدون ایجاد تجمع برگزار شود

مناسبت‌های مذهبی بدون ایجاد تجمع برگزار شود

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹
موسوی بر عدم برگزاری تجمعات در برگزاری مناسبت‌های مذهبی اعم از ذی‌الحجه و محرم تاکید کرد و گفت: در این ایام هیچگونه تجمعی صورت نمی‌گیرد و بیشتر مناسبت‌ها و برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین‌العابدین موسوی» امروز (چهارشنبه 1 مرداد) در نشست هماهنگی مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه اعم از اعیاد قربان و غدیر خم، با بیان اینکه فضاسازی مناسب نسبت به گرامیداشت مناسبت‌های مختلف باید بر اساس پروتکل‌های ستاد اجرایی کرونا در شهرستان آبادان اجرا شود اظهار کرد: در ماهی هستیم که از سر تا ذیل آن اعیادی همچون غدیر و قربان واقع شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان اضافه کرد: همچنین مناسبت‌هایی همچون پنجم مرداد سالروز اولین برپایی نمازجمعه کشور و 28 مرداد سالروز فاجعه آتش‌سوزی سینما رکس و شهادت تعداد زیادی از همشهریان را در پیش داریم که باید به نحو احسن گرامی داشته شود.

 

وی با تاکید بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها و ادارات آبادان در برگزاری گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو افزود: تاکید ما بر سازمان‌ها و ادارات شهرستان آبادان بر این است که تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای روابط عمومی آنها مکلف هستند در این ایام با ایجاد فضاسازی مناسب و نصب بنر و پرچم مناسبت‌های این ماه را بیش از پیش اشاعه دهند.

 

موسوی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی باید نسبت به پاسخگویی به شهروندان و رسیدگی به مسائل آنان بیش از پیش فعال باشند، بر لزوم عدم برگزاری تجمعات در این ایام تاکید کرد و اذعان داشت: البته در این ایام هیچگونه تجمعی صورت نمی‌گیرد و بیشتر مناسبت‌ها و برنامه‌های پیش رو بدون تجمع و گاها نیز به صورت مجازی انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین و اشخاصی که توان کمک به نیازمندان را دارند می‌توانند باید با هماهنگی اقدامات لازم را انجام دهند ابراز کرد: در صورتی که خیرین می‌خواهند انفاق کند حتما خود بسته حمایتی را به دست مصرف‌کننده برسانند نه اینکه آنها برای دریافت این بسته‌های مومنانه مراجعه کنند.

 

فرماندار ویژه آبادان یاد آور شد: باید بتوانیم این ایام را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرامی بداریم و از تمام خیرین شهرستان آبادان که قصد اطعام و اکرام مستمندان را دارند درخواست می‌کنم شرایطی ایجاد کنند تا بدون انجام تجمع و برگزاری مراسمی، ارزاق مورد نیاز را به دست نیازمندان برسد.

 

پایان پیام/ 660