کنگره امام سجاد(ع) بازتاب خوبی در سطح ملی و بین المللی داشته است

کنگره امام سجاد(ع) بازتاب خوبی در سطح ملی و بین المللی داشته است

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام انصاری راد، یکی از سرمایه های اصلی دینی هرمزگان را کنگره بین المللی امام سجاد(ع) دانست و گفت: این رخداد بازتاب خوبی در سطح ملی و بین المللی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « علی اکبر انصاری راد » در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ضمن قدردانی از همه کسانی که در برگزاری 9 دوره این حرکت ارزنده قدمی برداشته اند، اظهار کرد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) برای رشد و توسعه دینی بسیار موثر عمل کرده است.

 

وی با اشاره به همراهی و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته از همه عناصر تاثیرگذار دینی ازجمله ظرفیت مبلغین، ائمه جمعه و جماعات، مداحان و ... در راستای معرفی شخصیت، سیره و آثار امام زین العابدین(ع) و پربارتر شدن کنگره استفاده شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: امسال نیزهمه این عناصر موثر در حوزه ترویج دین و مکتب اهل بیت(ع) با شیوه های جدید تبلیغاتی و ترویجی در خدمت اشاعه و ترویج فرهنگ سجادیه و برگزاری مطلوب کنگره دهم خواهد بود.

 

انصاری راد، از سایت خبری، موسسه تبیان و ۲۵ گروه مجازی به عنوان دیگر عناصر تاثیر گذار فرهنگی تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: از این ظرفیت ها نیز در جهت اطلاع رسانی برنامه های کنگره استفاده خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه سعی خواهیم کرد متناسب با شرایط، نشست های علمی متعدد اما کوچک و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم، اضافه کرد: این اداره کل در زمینه تولید محتوا نیز در خدمت کنگره خواهد بود.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 88