برگزاری پویش مجازی «سجاده خورشید» با محور دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)

برگزاری پویش مجازی «سجاده خورشید» با محور دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹
کمالی زرکانی از اجرای پویش «سجاده خورشید» با هدف تولید و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضای مجازی خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان: «رضا کمالی‌زرکانی» در نشست هم‌اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی همکاری همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با کنگره، اظهارکرد: برنامه های متنوعی را برای نشر اندیشه و معارف امام سجاد(ع) در ایام برگزاری کنگره تدارک دیده‌ایم.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از اجرای طرح نذر امام سجاد(ع) با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد و افزود: برگزاری نهمین دوره آموزشی «سفیران ولایت» با محوریت صحیفه سجادیه در سطح ملی و به صورت مجازی از دیگر برنامه هاست.



وی گفت: اجرای پویش «سجاده خورشید» با هدف تولید و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضای مجازی از شاخص ترین برنامه ها است.



کمالی زرکانی افزود: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری دادگستری هرمزگان و ستاد دیه استان بخش دیگری از برنامه های امسال است.



گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 9