حرکت جهادي و فعاليت مخلصانه بچه‌هاي مسجد نسخه مقابله با تهاجم فرهنگي است

حرکت جهادی و فعالیت مخلصانه بچه‌های مسجد نسخه مقابله با تهاجم فرهنگی است

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹
سعادتي، مقاومت در برابر استکبار را بهترين نسخه براي برون‌رفت از تهديدها و تحريم‌هاي مختلف دانست و گفت: فعاليت جهادي و مخلصانه بچه‌هاي مسجدي نسخه مقابله با تهاجم فرهنگي است.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خراسان جنوبی: «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور پیش از ظهر امروز یکشنبه 5 مرداد؛ در ارتباط ویدیو کنفرانس با مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: امروزه و با توجه به شرایط کنونی جامعه (کرونایی) بیشتر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از بستر فضاهای مجازی پیگیری می شود.

 

معاون فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خلاقیت و ابتکار بچه های مسجد را جزو عوامل پیشرفت دانست و افزود: بچه‌های مسجد همیشه و در همه تنگناها خلاقانه وارد شده اند و هیچ زمان نیز بن بست نخواهیم داشت؛ همان طور که شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی اما با اخلاص و برای رضای خدا جنگیدند و پیروز شدند جوانان و بچه های مسجد در عرصه فرهنگ نیز با اخلاص خدمت رسانی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی می‌کنند و مقاومت تنها نسخه برون رفت از تهدید ها است.

 

سعادتی از اجرای کلاس‌های اوقات فراغت (تابستانه فهما) در کانونهای مساجد خبر داد و گف : امسال و با توجه به شرایط کرونا در کشور کلاسهای اوقات فراغت کانون‌ها از اول شیوع این ویروس منحوس(کرونا) با آغاز طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان-همدلی-کار و ایثار رمضان) شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور، فعال کردن ظرفیت های مردمی را بسیار مهم و اثر گذار دانست و گفت: برای ایستادگی در برابر استکبار باید مقاومت کنیم واین مهم با حرکت جهادی و کار فرهنگی خوب اتفاق خواهد افتاد.