حضور جوانان در مساجد باعث وحشت دشمنان می شود

حضور جوانان در مساجد باعث وحشت دشمنان می شود

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۹
آیت الله حسینی بقاء نظام و انقلاب اسلامی را با مساجد دانست و گفت: دشمن از امام جماعت، هیئت امنا و حضور جوانان در مساجد وحشت دارد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» به نقش اعضای کانون فرهنگی و هنری در مساجد اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: مساجد جامعه اسلامی باید برای اقشار مختلف مردم برنامه داشته باشند و در این میان، حضور جوانان در مسجد به جامعه امید می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مساجد باید محل کار و فعالیت باشند تا کارکردهای واقعی آنها احیا شود، اظهار کرد: مسئولان و متولیان باید با کار کارشناسی مساجدی که فعالیت ندارند را آسیب شناسی کنند.

 

وی مسجدی شدن مردم را باعث بالا رفتن امنیت و کاهش معضلات اجتماعی دانست و ادامه داد: نزدیک شدن افراد جامعه به دین و معنویت آسیب های موجود در جامعه را کمتر می کند.

 

آیت الله حسینی بر بصیرت افزایی بیشتر در مساجد تاکید کرد و یادآور شد: کسانی که بصیرت داشته باشند در برابر دشمنان و توطئه های آنها ایستادگی می کنند، زیرا بصیرت از مسجد به دست می آید.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه مسجد مکانی مقدس و پایگاه انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود، اضافه کرد: اگر کارها و فعالیت های جامعه با محوریت مسجد باشند، دارای خیر و برکت هستند.

 

وی بقاء نظام و انقلاب اسلامی را با مساجد دانست و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری «مساجد باید رونق پیدا کنند»، زیرا دشمن از امام جماعت، هیئت امنا و حضور جوانان در مساجد وحشت دارد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مساجد باید به یک پایگاه همه جانبه تبدیل شوند، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان جامعه و امید مسجد می توانند این نقش را در این مکان های معنوی ایفا کنند.

 

نماینده ولی فقیه خواستار رصد محیط فرهنگی و اجتماعی اطراف مساجد توسط اعضای مسجد شد و گفت: مساجد جامعه اسلامی باید دارای برنامه های متنوع و جذاب برای سنین مختلف جامعه باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد باید محور هر منطقه و محل باشند، گفت: به منظور اجرای بهتر کارها و فعالیت ها، باید از ظرفیت نخبگان در هر مسجد به نحو مطلوب استفاده کرد.

پایان پیام/ 82