لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۹
خسروی اجرای طرح سه شنبه های تکریم (دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان) را خوب توصیف کرد و گفت: باید از جوانان برای اجرای این طرح استفاده کرد و دستاوردهای این بازدیدها، برای دیگران نیز بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» در دیدار با مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب درباره مجلس فعلی «مجلس یازدهم از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب است»، اظهار داشت: این فرمایش معظم له، ضمن ایجاد بارقه‌ای از امید و خوشحالی در دل‌های نمایندگان، مسئولیت آنها را چندین برابر کرد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت در ادامه به رسالت مساجد اشاره کرد و افزود: آبادانی ظاهری مساجد یک بُعد از رسالت این اماکن امن الهی است، آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است، رونق مساجد توسط مردم است.

 

وی با تاکید بر اینکه مساجد در دوران هشت سال دفاع مقدس، پایگاه مهمی برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ساماندهی نیروها برای اعزام به جبهه بوده اند، گفت: باید تلاش کرد که محوریت مساجد در برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حفظ شود.

 

خسروی در ادامه بر کیفی سازی برنامه‌های مسجد و ارائه برنامه‌های تاثیرگذار به ویژه در این ایام شیوع کرونا تاکید کرد و ادامه داد: آنچه که مهم و قابل اهمیت است، خروجی برنامه‌های مساجد است که باید تلاش کرد با برنامه‌های تاثیرگذار، از حوزه فرهنگ مظلومیت زدایی کرد.

 

وی تاکید کرد: دست اندرکاران حوزه فرهنگ، به دلیل اعتبارات کم این حوزه، از انجام کارهای مهم و تاثیرگذار، دلسرد نشوند.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بر لزوم ارائه برنامه‌ها متناسب با زمان به جوانان تاکید کرد و گفت: امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است، بنابراین برای انجام برخی از برنامه‌ها از جمله برنامه‌ های حوزه کتاب و کتابخوانی، باید علاوه بر معرفی کتب متناسب با زمان و تبلیغ مناسب، کتاب را در دسترس جوانان قرار داد.

 

وی در ادامه اجرای طرح سه شنبه های تکریم (دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان) را خوب توصیف کرد و گفت: باید از جوانان برای اجرای این طرح استفاده کرد و دستاوردهای این بازدیدها، برای دیگران نیز بیان شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 70