توزیع ۲۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون «شهید باکری»

توزیع ۲۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون «شهید باکری»

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۹
بوتیمار از توزیع ۲۰ بسته غذایی کانون فرهنگی «شهید باکری» در راستای «طرح ملی راهکار» بین اقشارآسیب دیده از کرونا در روستای خیرآباد جلیل از توابع شهرستان گچساران خبر داد.

«حسین بوتیمار» امروز دوشنبه (۶ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای «رزمایش همدلی و کمک های مومنانه» و در قالب «طرح ملی راهکار»، ۲۰ بسته غذایی توسط کانون فرهنگی، هنری شهید باکری مسجد صاحب الزمان (عج) روستای خیرآباد جلیل از توابع شهرستان گچساران، بین افراد آسیب دیده از کرونا در این روستا توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری شهید باکری تصریح کرد: این بسته ها به ارزش ۳ میلیون ریال، شامل ( روغن، برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، مرغ، حبوبات) بوده و بین افراد آسیب دیده از کرونا که توسط معتمدین روستا شناسایی شده بودند، توزیع شد.

وی در ادامه اظهار داشت: پیرو فعالیت های فرهنگی، هنری مساجد که در سطح روستا ها انجام می شود، کانون فرهنگی شهید باکری خیرآباد سفلی با همکاری پایگاه بسیج شهید قدوسی اقدام به برگزاری کلاس های ورزشی برای خردسالان و نوجوانان روستا به صورت دراز مدت و در دو رده سنی ( کودکان و نوجوانان) با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت هفتگی در مسجد روستا کرده است.

بوتیمار با بیان اینکه این کلاس ها موجب تفریح و سرگرمی کودکان و هم باعث آشنایی آنها با فضای مسجد می شود، اظهار داشت: در این دوره سعی کردیم با تنوع در برنامه ها و برگزاری مسابقه های ورزشی شامل ( تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی) فضایی مناسب و منطبق با علاقه کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم تا ضمن لذت بردن خردسالان و نوجوانان از فضای فرهنگی، ورزشی ایجا شده، حداکثر بازدهی و آموزش را در راستای تعلیم و تربیت آنها داشته باشیم.

 

مسئول کانون فرهنگی، هنری شهید باکری، خاطر نشان کرد: پیرامون محیط سرگرم کننده مهیا شده برای کودکان در کانون فرهنگی شهید باکری، آموزش هایی در رابطه با رعایت اصول بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا به نوجوانان داده می شود، تا با رعایت این اصول و نیز انتقال آنها به خانواده ها، موجب بهبود و ارتقا سطح سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شوند.

پایان پیام/ 630