مراسم طرح ملی «سه‌ شنبه‌ های تکریم» در فارس برگزار می شود

مراسم طرح ملی «سه‌ شنبه‌ های تکریم» در فارس برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: مراسم طرح ملی «سه‌ شنبه‌ های تکریم» امروز (سه شنبه ۷ مرداد) در فارس برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به اینکه مراسم طرح ملی «سه‌ شنبه‌ های تکریم» امروز (سه شنبه 7 مرداد) در فارس برگزار می شود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این هفته هم نظیر هفته گذشته، مراسم سه شنبه های تکریم به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: این مراسم با همکاری با کانون فرهنگی هنری «فدائیان ولایت» و با ارتباط زنده با خانواده شهیدان «مسعودی» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه ویدئو کنفرانسی «سعید کوشکی جهرمی»، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس حضور دارد، افزود: این مراسم با سخنرانی مدیر ستاد کانون های مساجد فارس پیرامون شهید و شهادت همراه خواهد بود و حاضرین از مطالب و خاطرات خانواده شهیدان، استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که این سومین مراسم «سه شنبه های تکریم» در فارس است که برگزار می شود، اضافه کرد: این طرح از کارهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور است که به صورت کشوری برگزار می شود و هر هفته به یک خانواده شهید سرکشی می شود.

 

پایان پیام/ 130