تنها خواسته خانواده شهدا از مسئولین، حرکت مسئولین در مسیر شهداست

تنها خواسته خانواده شهدا از مسئولین، حرکت مسئولین در مسیر شهداست

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹
مسعودی گفت: خانواده شهدا هیچ انتظاری از هیچ کسی ندارند به جز اینکه مسئولین در خط شهدا حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامحسین مسعودی»، امروز (سه شنبه 7 مرداد) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانسی با خانواده شهیدان «مسعودی» شهرستان اقلید برگزار شد، گفت: همین که یادی از خانواده شهدا می شود، قابل تجلیل است.

پدر شهیدان «مسعودی» با یادآوری این مطلب که خون شهید سلیمانی روح جدید به انقلاب تزریق کرد، افزود: شهدا در آسمان ها مهمان خدا هستند.

وی اضافه کرد: خدا برخی مسئولین که کاسب کارانه به این کشور نگاه می کنند، هدایت کند و به راه صحیح انقلاب و شهدا بکشاند و آنانی هم که قابل هدایت نیستند به دادگاه بکشاند.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمودند «مساجد سنگر است»، گفت: باید بیش از این به مساجد توجه شود و مساجد مملو از حضور جوانان شود و معتقدم که ستون، پایه و اصل انقلاب، مساجد هستند.

مسعودی تاکید کرد: خانواده شهدا هیچ انتظاری از هیچ کسی ندارند به جز اینکه مسئولین در خط شهدا حرکت کنند.

خاطر نشان می شود، مراسم «سه شنبه های تکریم» این هفته به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با همکاری کانون های «فدائیان ولایت» و «صبح صادق» اقلید و با حضور «سعید کوشکی جهرمی»، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و همچنین حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برگزار شد.

پایان پیام/ 130