«سه شنبه های تکریم» با هدف بزرگداشت مقام شهدا برگزار می شود

«سه شنبه های تکریم» با هدف بزرگداشت مقام شهدا برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه آنچه که در مجموعه کانون های مساجد پیاده شده، طرح «سه شنبه های تکریم» است، گفت: این برنامه با هدف بزرگداشت مقام شهید، شهادت و ایثار هر هفته اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 7 مرداد) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانسی با خانواده شهیدان «مسعودی» شهرستان اقلید برگزار شد، گفت: در روز شهادت امام باقر (ع)، این مراسم معنوی منعقد شد و امیدوارم خداوند شفاعت اهل بیت (ع) را نصیب همه ما کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه آنچه که در مجموعه کانون های مساجد پیاده شده، طرح «سه شنبه های تکریم» است، یادآور شد: این برنامه با هدف بزرگداشت مقام شهید، شهادت و ایثار هر هفته اجرا می شود.

وی اضافه کرد: تکریم خانواده های معزز شهدا، در دستور کار بوده و هست، نه فقط بحث اداری، بلکه از صمیم دل و جان علاقه داریم از صمیم جان و دل برای خانواده شهدا فعالیت کنیم.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که شهدا امنیت، مقام و جایگاهی را که امروز در آن هستیم را با رشادت ها و جانفشانی های خود برای ما فراهم کردند، افزود: سلام و درود به شهدای منطقه اقلید می فرستیم، وظیفه و تکلیف این بود که حضوری برسیم اما به خاطر شیوع بیماری کرونا این موضوع میسر نشد و امیدوارم به دعای شهدا، این بیماری از سراسرجهان رخت بربندد.

خاطر نشان می شود، مراسم «سه شنبه های تکریم» این هفته به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با همکاری کانون های «فدائیان ولایت» و «صبح صادق» اقلید و با حضور «سعید کوشکی جهرمی»، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد.

پایان پیام/ 130