وظیفه ما و همه مسئولین اینست که به خانواده شهدا سرکشی کنند

وظیفه ما و همه مسئولین اینست که به خانواده شهدا سرکشی کنند

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹
کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه امیدوارم خدمتگزار کوچکی، برای ترویج شهید و شهادت باشیم، گفت: وظیفه ما و همه مسئولین اینست که به خانواده شهدا سرکشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (سه شنبه 7 مرداد) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانسی با خانواده شهیدان «مسعودی» شهرستان اقلید برگزار شد، گفت: امیدوارم، خداوند متعال شفاعت اهل بیت (ع) را نصیب همه ما کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با یادآوری این مطلب که سلسله جنبان شهادت، ائمه اطهار (ع) هستند، تاکید کرد: امیدوارم خدمتگزار کوچکی، برای ترویج شهید و شهادت باشیم.

وی تاکید کرد: وظیفه ما و همه مسئولین اینست که از نزدیک به دیدار خانواده شهدا بروند  به خانواده شهدا سرکشی کنند و حضور ما در جمع خانواده شهدا باعث درک عظمت شهدا و ایجاد روحیه ای خوب برای مسئولین می شود.

وی با یادآوری این مطلب که وقتی محضر پدران و مادران شهدا مشرف می شوم از آنان التماس دعا می گیرم، افزود: اگر در دنیا سربلندیم، عزت و احترام داریم به خاطر رشادت شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

کوشکی جهرمی با یادآوری این مطلب اگر تمام مسئولین کشور هرچه پای پدران و مادران شهدا بریزند، کم است، اضافه کرد: نسبت به کوتاهی های انجام شده پیرامون خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان عذرخواهی می کنم و امیدوارم در قیامت بیش از این شرمنده شهدا نکند، من هر وقت دچار مشکل می شود برای رفع مشکلات از شهدا مدد می خواهم.

خاطرنشان می شود، مراسم «سه شنبه های تکریم» این هفته به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با همکاری کانون های «فدائیان ولایت» و «صبح صادق» اقلید و با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد.

 

پایان پیام/ 130