فعالیت های ضدکرونایی بچه های مسجد از توزیع ماسک تا اجرای رزمایش زیست محیطی

فعالیت های ضدکرونایی بچه های مسجد از توزیع ماسک تا اجرای رزمایش زیست محیطی

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹
بناگر از آغاز مرحله دوم رزمایش زیست محیطی کانون سجادیه آمل با رمز «یاعلی بن الحسین» خبر داد و گفت: قرارگاه فرهنگی جهادی این کانون یک شنبه ها و چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب محلول ضدعفونی کننده دست و ماسک بین شهروندان توزیع می کنند.

«قاسم بناگر» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به جلسه قرارگاه فرهنگی جهادی سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان آمل درپی اوج گیری کرونا بچه های مسجد امام سجا(ع) گردهم آمدند تا برای شکست این بیماری منحوس کمک کار کادر درمانی باشند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل از آغاز مرحله دوم رزمایش زیست محیطی کانون سجادیه با رمز «یاعلی بن الحسین» خبر داد و افزود: قرارگاه فرهنگی جهادی سجادیه در هفته ،  ۲ روز محلول ضدعفونی کننده دست و ماسک توزیع می کند.

 

وی با بیان اینکه ماسک ها در قالب طرح هر خانه یک کارگاه به همت شهروندان آملی تولید و با قیمت 1000تومان دراختیار مردم قرار می گیرد، یادآورشد: پارچه و کش به صورت رایگان در اختیار خیاطان خانگی قرار داده می شود.

 

بناگر با اشاره به اینکه یک شنبه ها و چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب محلول ضدعفونی کننده دست و ماسک با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در بین شهروندان به ویژه نیازمندان توزیع می شود، اظهار کرد: عملیات ضدعفونی مکان های پرجمعیت منطقه سجادیه ، خانه بهداشت ، نانوایی و مراکز پرتردد آمل روزانه بعد از نماز مغرب توسط بچه های مسجد امام سجاد(ع) آمل با همراهی امام جماعت جهادی این مسجد انجام می شود.

 

وی ضمن قدردانی از عموم مومنین، جوانان، نوجوان و از اهالی محترم کوی سجادیه که برای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره ابتلا به این ویروس نهایت همکاری و مساعدت را دارند، یادآورشد: مردم و خیرین برای حمایت از فعالیت های ضدکرونایی کانون سجادیه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 5892101049694868 بانک سپه به نام حجت‌الاسلام «میثم بابایی» امام جماعت مسجد واریز کنند.

 

پایان پیام/ 286