طرح ملی سه شنبه های تکریم پیوند بین نخبگان و مساجد را تقویت می کند

طرح ملی سه شنبه های تکریم پیوند بین نخبگان و مساجد را تقویت می کند

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم، پیوند بین نخبگان و مساجد را تقویت می کند، هنگامی که ما از نخبگان نوجوان و جوان تجلیل می کنیم، آنها در می یابند که مسجد برای علم اندوزی شان ارزش قائل شده، آن وقت بیشتر شیفته و جذب مسجد می شوند.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم، پیوند بین نخبگان و مساجد را تقویت می کند، هنگامی که ما از نخبگان نوجوان و جوان تجلیل می کنیم، آنها در می یابند که مسجد برای علم اندوزی شان ارزش قائل شده، آن وقت بیشتر شیفته و جذب مسجد می شوند و از سوی دیگر نیز به عنوان الگویی برتر به سایرین معرفی می شوند.

 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: به همین منظور شامگاه گذشته طرح ملی سه شنبه های تکریم برای سومین بار متوالی اجرا شد و این بار از عرفان افشاری یکی از نخبگان علمی محله مسجد امام علی علیه السلام جیرفت تجلیل شد.

وی بیان کرد: این جوان مسجدی دانشجوی سال سوم رشته حقوق است که در دانشگاه شاهد تهران مشغول به تحصیل می باشد.

بهرامی ابراز کرد: افشاری در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ شرکت کرده و با کسب رتبه ۲۲۳، به دانشگاه راه یافته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت اظهار کرد: خدا را شکر این طرح با استقبال هیئت امنای مسجد مواجه شده و بازتاب بسیار خوبی در بین اهالی محله مسجد داشته و هر سه شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا اجرا می شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: قصد داریم هر هفته در راستای تداوم این طرح از یک نخبه علمی، قرآنی و یا از یک خانواده شهید، جانباز و ایثارگر محله مسجد امام علی علیه السلام شهر جیرفت تجلیل کنیم.

پایان پیام/ 586