برگزاری مسابقه‌ «‌‌به ‌عشق ‌علی (ع)» در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری مسابقه‌ «‌‌به ‌عشق ‌علی (ع)» در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹
گواهیان از برگزاری مسابقه «به عشق علی (ع)» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد و گفت: این مسابقه همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم خبر داد و گفت: مسابقه «به عشق علی (ع)» که به مناسبت عیدغدیر تدارک دیده شده دارای بخش های های مختلفی است که ویژه اعضای این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای تمام بچه های مسجد در سنین مختلف آزاد است، بیان کرد: در پایان این مسابقه نیز جوایز نفیسی به رسم یادبود به برگزیدگان تقدیم می شود.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین میان تمام افرادی که در مسابقه شرکت کنند قرعه کشی صورت می گیرد و جوایزی اهدا می شود، خاطرنشان کرد: این مسابقه به نحوی طراحی شده که تمامی موضوعات را  شامل شود و برای تمام افراد قابل انجام باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به نحوه شرکت در این مسابقه، خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه، نام و نام خانوادگی خود را به شماره های فضای مجازی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ارسال کنند.

 

وی مهلت ثبت نام در مسابقه «به عشق علی (ع)» را تا هشتم مردادماه عنوان کرد و گفت: سه کمک هزینه سفر به کربلا، سه کمک هزینه سفر به مشهد و جوایز نفیس دیگر به منتخبان شرکت در این مسابقه اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در پایان عنوان کرد: شرکت در مسابقه مستلزم عضویت در کانال واتساپ «ماح» و ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره ادمین کانال در بازه زمانی ذکر شده است.

 

پایان پیام/ 691