مراسم پرفیض دعای عرفه در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود

مراسم پرفیض دعای عرفه در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹
طبایی گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: عرفه روزی است که خداوند بندگان خود را به عبادت و طاعت خود خوانده و موائد جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با بیان اینکه شیطان در روز عرفه خوار و حقیرتر، رانده تر و خشمناک  بوده و بدترین اوقات را دارد افزود: دعای عرفه یک حرکت عظیم در درگاه الهی محسوب می‌شود.

 

وی گفت: دعای عرفه و برپایی آن برکات زیادی از جمله تقویت بنیه دینی و اعتقادی اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از طریق ارتباط با یگانه معبود هستی و آشنایی اعضای کانون‌های مساجد با معارف اسلامی و دعاهای وارده را دارد.

 

طبایی با اشاره به اینکه امیدواریم به برکت این دعا و توسل همگانی به حضرت سیدالشهداء(ع)، این ویروس منحوس ریشه کن شود تصریح کرد: دعای عرفه زمینه‌ساز تجلّی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه عصر امروز(پنجشنبه، 9مرداد) با مداحی امیرحسین گیاهی در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود اظهار کرد: ورود مردم به مسجد بدون ماسک ممنوع است.

پایان پیام/ 526