دعای پرفیض عرفه به همت کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» در صحن حرم مطهر امامزاده محمد (ع) جهرم برگزار می شود

دعای پرفیض عرفه به همت کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» در صحن حرم مطهر امامزاده محمد (ع) جهرم برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹
پاشه با اشاره به برگزاری دعای پرفیض به همت کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» در صحن آستان مطهر امامزاده محمد (ع) جهرم، گفت: با توجه به وضعیت قرمز و شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان این مراسم با رعایت نکات بهداشتی در فضای صحن و حیاط حرم برگزار می شود.

«حسین پاشه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: دعای پرفیض عرفه دارای مضامین بلندی است که ارتباط معبود با خالق را مستحکم می کند و در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا لازم است که روحیه خود را از طریق ارتباط با خدا بهبود بخشیم که در این راستا دعای پرفیض عرفه در صحن حرم مطهر امامزاده محمد (ع) جهرم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم با بیان اینکه مراسم روز عرفه امروز پنج شنبه 9 مردادماه از ساعت 16 و 30 دقیقه در صحن آستان مطهر امامزاده محمد (ع) جهرم آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم پرفیض دعای عرفه با نوای گرم حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان» همراه است و با همکاری کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر»، بسیجیان هیئت «فاطمه الزهرا (س)» و پایگاه مقاومت «نجف اشرف» جهرم برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، گفت: برای شرکت در مراسم به همراه داشتن ماسک، مفاتیح و کتاب دعای شخصی الزامی است و با توجه به اهمیت سلامتی کودکان از ورود آنها ممانعت خواهد شد.

پایان پیام/ 691