نذر قربانی ۶ راس گوسفند در روز عید قربان توسط «کانون باقرالعلوم»

نذر قربانی ۶ راس گوسفند در روز عید قربان توسط «کانون باقرالعلوم»

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
رجبی از نذر قربانی ۶ راس گوسفند به ارزش ۸۰ میلیون ریال در روز عید قربان توسط کانون باقرالعلوم و توزیع آن بین نیازمندان گچسارانی خبر داد.

«محمد جان رجبی» امروز جمعه ( ۱۰ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: امروز در روز عید سعید قربان کانون فرهنگی باقرالعلوم با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، حوزه علمیه خواهران بی بی حکیمه (س)، موسسه خیریه حضرت خدیجه (س)، گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی، کانون های خدمت رضوی گچساران وخیرین، ۶ راس گوسفند به ارزش  ۸۰ میلیون ریال ذبح و گوشت های قربانی بین نیازمندان شهرستان گچساران توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری مسجد امام حسین (ع) گچساران، با بیان اینکه فلسفه وجودی قربانی کردن گوسفند اطاعت از دستورات خدواند، غلبه بر هواهای نفسانی و ذبح تمایلات نفس است، تصریح کرد: با نذر قربانی کردن در روز عید قربان و کمک به نیازمندان و کسانی که توانایی و قدرت خرید گوشت را ندارند، به یکی دیگر از فلسفه های ظاهری این روز پی می بریم. 

وی افزود: آئین نذر قربانی کانون فرهنگی باقرالعلوم در کشتارگاه شهرداری با نظارت دامپزشک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شهردار گچساران و حجت الاسلام ذبیحی از حوزه علمیه برگزار شد، و گوشت های نذری درظرف مخصوص و بهداشتی بسته بندی شده و بین نیازمندان و کسانی که قدرت خرید گوشت را نداشتند توزیع شد.

رجبی در ادامه با برشمردن فعالیت های کانون باقرالعلوم افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری مسجد امام حسین (ع) گچساران، در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت دهه ولایت، مسابقه غدیر شناسی توسط کانون فرهنگی باقرالعلوم با هدف آشنایی جوانان با مقام ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) بین اعضای کانون و علاقه مندان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 630