از نذر قربانی به یاد سردار دل ها تا اجرای طرح ضیافت علوی در دهه ولایت

از نذر قربانی به یاد سردار دل ها تا اجرای طرح ضیافت علوی در دهه ولایت

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت: صبح امروز با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی ام بیها و با جلب کمک های عشایر ساکن روستای تل شیراز ۳۰ راس گوسفند نذری به نیابت از سردار دل ها ذبح شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با تبریک عید قربان، گفت: صبح امروز با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی ام بیها و با جلب کمک های عشایر ساکن روستای تل شیراز ۳۰ راس گوسفند قربانی ذبح شد.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: این قربانی ها به نیابت از سردار دل ها و برای سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت ذبح شدند.

وی بیان کرد: گوسفندان با رعایت کامل نکات بهداشتی ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی با اولویت خانواده های نیازمند و به ویژه افراد متضرر از کرونا و همچنین بین بیماران و اهالی روستا توزیع شد.
 
بهادری ابراز کرد: سردار دل ها حق بزرگی بر گردن ما دارد و اولین عید قربانی که است که در بین ما حضور ندارد بنابراین تصمیم گرفتیم به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی، چند راس گوسفند قربانی کرده تا به نیازمندان کمک کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: همان طور که حاج قاسم سلیمانی در هنگام حیات مایه خیر و برکت برای مردم ایران بود بعد از شهادت نیز برای محرومین و مستمندان مایه خیر و برکت است.

وی اظهار کرد: از آنجایی که در آغاز دهه امامت و ولایت قرار داریم بنابراین یکی از برنامه های کانون آذین بندی مسجد و محله با کمک بچه های مسجدی کانون است.

 

بهادری عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این دهه، اجرای طرح ضیافت علوی است و به همین منظور در حال جمع آوری کمک های مومنانه خیرین و مردم هستیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: علاوه بر این قرار است بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر نیز تهیه کرده و در بین اهالی روستا توزیع کنیم.

 

وی در خاتمه بیان کرد: قصد داریم با جمع آوری این کمک ها ۱۱۰ سبد غذایی برای حمایت از ایتام، خانواده های نیازمند به ویژه نیازمندان متضرر از کرونا توزیع کنیم.

پایان پیام/ 586