طرح «نذر قربانی» در مسجد جامع تولمشهر اجرا شد

طرح «نذر قربانی» در مسجد جامع تولمشهر اجرا شد

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
طبایی گفت: طرح نذر قربانی در روز عید قربان به صورت مشارکتی توسط مسجد جامع تولمشهر و مرکز نیکوکاری اجرا شد.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: طرح «نذر قربانی» به مناسبت عید سعید قربان با مشارکت خیرین، مسجد جامع تولمشهر، مرکز نیکوکاری شهدای تولمات و بسیج شهید بهشتی این منطقه انجام شد.

 

مسئول کانون فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با بیان اینکه این طرح به منظور تأمین گوشت خانواده‌های نیازمند انجام شد افزود: خیرین حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان کمک کردند که توانستیم 2 گوسفند خریداری کنیم و یک گوسفند هم یک خیر خریداری و به مسجد اهدا کرد تا بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی گفت: این طرح در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه طرح کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی و با هدف خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند و هموطنان آسیب دیده برگزار شد.

 

طبایی تصریح کرد: قربانی کردن گوسفندان با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و با حضور نماینده بهداشت و درمان انجام و میان نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: این عید فرصتی بزرگ در راستای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی است که در این روزهای کرونایی و با توجه به وضعیت اقتصادی بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته است.

پایان پیام/ 526