برنامه های غدیری کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک

برنامه های غدیری کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
احمدی گفت: کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک برنامه های متنوعی را ویژه دهه امامت و ولایت تدارک دیده است.

« محمد احمدی »، مدیر کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری راه ولایت همه ساله در دهه امامت و ولایت به ویژه عید غدیر برنامه های ویژه ای را اجرا می کرد که امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع کروناویروس و ضرورت مشارکت در طرح فاصله گذاری اجتماعی، این برنامه ها با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری دعای عرفه توسط کانون فرهنگی هنری راه ولایت، افزود: این آیین معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک از اجرای مسابقه کتابخوانی غدیر به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص این کانون برشمرد و عنوان کرد: تهیه و توزیع ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده بین نیازمندان روستا از دیگر برنامه های کانون در دهه امامت و ولایت است.

 

احمدی، چراغانی کردن و نصب پرچم بر سردرب مسجد و منازل اهالی روستا را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: تهیه و توزیع بسته های فرهنگی با هدف معرفی هرچه بهتر غدیر بخش دیگری از برنامه های غدیری کانون فرهنگی هنری راه ولایت است.

 

وی اضافه کرد: حرکت کاروان شادی غدیر به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام علی(ع) و مولودی خوانی ساعت 17 روز عید غدیر از ورودی روستا به سمت مسجد حضرت علی(ع) پایان بخش برنامه های دهه امامت و ولایت در روستای چراغ سوز است.

 

گفتنی است؛ روستای چراغ سوز بخش سندرک در فاصله 72 کیلومتری مرکز شهرستان میناب قرار دارد و براساس سرشماری سال 90 جمعیت آن 905 نفر(235 خانوار) است.

 

 

 

پایان پیام/ 88