استمرار کمک‌های مومنانه اهالی مسجد امام محمدباقر(ع) در دهه ولایت و امامت

استمرار کمک‌های مومنانه اهالی مسجد امام محمدباقر(ع) در دهه ولایت و امامت

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام حسینی با اعلام توزیع سبدهای معیشتی در میان نیازمندان به همت اهالی مسجد امام باقر(ع)، گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت ۵۰ سبد کالا به ارزش ۲۵۰ هزار تومان میان محرومان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «سید محمد حسینی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع 50 بسته سبد معیشتی به مناسبت دهه ولایت و امامت در میان خانواده های کم برخوردار خبر داد و اظهار کرد: این سبد معیشتی که ارزش هر بسته آن 250 هزار تومان است با کمک خیرین و نمازگزاران مسجد تهیه شده است.

 

امام جماعت مسجد امام محمدباقر(ع) (واقع در میدان المپیک شهرک صدرا) با اشاره به خدمت رسانی به محرومین و خانواده های کم برخوردار از شیوع ویروس کرونا، گفت: در دو مرحله سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع شد که در مرحله اول 150 سبد کالا و در مرحله دوم 70 بسته سبد ارزاق میان محرومان توزیع شد.ضمن اینکه تولید و توزیع ماسک، گان و  آبمیوه در بیمارستان های پیرامون مسجد نیز مورد توجه قرار گرفت.

 

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: فعالان مسجد امام محمد باقر(ع) دهکده المپیک، شهرک صدرا در حال تهیه و تولید ماسک برای ماه محرم هستند تا در برگزاری برنامه ها به منظور حفظ سلامت مردم و رعایت نکات بهداشتی در میان مردم توزیع شود.

 

وی از تدارک ویژه برنامه های فرهنگی و هنری از طریق کانال مجازی مسجد برای مخاطبان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها از زمان شیوع ویروس کرونا به دلیل آنکه امکان برگزاری برنامه های حضوری فراهم نیست، در حال اجرا است.

پایان پیام/ 40