توزیع یکهزار بسته فرهنگی در عید غدیر 

توزیع یکهزار بسته فرهنگی در عید غدیر 

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در راستای احیا و تبلیغ غدیر، تعداد یکهزار بسته فرهنگی در بین مردم مناطق رودبار جنوب به ویژه مناطق کوهستانی زهکلوت توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت، گفت: در راستای احیا و تبلیغ غدیر، تعداد یکهزار بسته فرهنگی در بین مردم مناطق رودبار جنوب به ویژه مناطق کوهستانی زهکلوت توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این بسته های فرهنگی شامل اقلامی همچون پوستر و پرچم غدیر، بروشور و عکس نوشته با محتوای غدیر می باشد و همچنین کتاب قصه با موضوع غدیر، لوازم التحریر، پازل و توپ بازی نیز تهیه شده که در بین کودکان ساکن این مناطق توزیع می شود.

وی بیان کرد: بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر با مشارکت اعضای کانون، طلاب حوزه علمیه و جمعی از خیرین تهیه شده است.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی تبلیغی غدیر، دعوت از گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت شهر جیرفت، به منظور اجرای سرود خیابانی در روز عید غدیر در سطح شهر رودبار جنوب است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: علاوه بر این قصد داریم هم زمان با عید غدیر ایستگاه صلواتی ماشین نویسی راه اندازی کرده و جملاتی متناسب با عید ولایت و امامت بر روی خودروهای عاشقان امیرالمومنین علی علیه السلام بنویسیم.

حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: همچنین قرار است در برگزاری نمایشگاه مجازی شکوه هجرت مشارکت کرده و به همین منظور تبلیغ این نمایشگاه و تعدادی از جوایز آثار برگزیده در این نمایشگاه توسط کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب تهیه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: این نمایشگاه مجازی به همت بسیج دانشجویی جنوب کرمان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج، ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب و کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند در رشته های خاطره نویسی، شعر، عکس، فیلم کوتاه چند دقیقه ای و دلنوشته با محوریت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و خیرخواهانه شرکت کنند.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، تعداد ۱۰۰ کیسه آرد نیز تهیه شده که در روز عید غدیر در بین نیازمندان مناطق محروم و کوهستانی زهکلوت توزیع می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: از آنجایی که عید غدیر عید امامت و ولایت است و با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری جشن غدیر بنابراین برای احیای این روز، برنامه های فرهنگی تبلیغی و کمک مومنانه در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/ 586