برگزاری مسابقه بیان فضائل امام علی(ع) در کانون صاحب الزمان(عج) روستای وی

برگزاری مسابقه بیان فضائل امام علی(ع) در کانون صاحب الزمان(عج) روستای وی

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شهدادی گفت: همزمان با عید غدیر، مسابقه بیان فضائل امام علی(ع) ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم در کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی شهرستان بشاگرد برگزار می شود

« علیرضا شهدادی »، مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به تشریح برنامه های این کانون ویژه دهه امامت و ولایت پرداخت و اظهار کرد: برنامه های کانون ویژه بزرگداشت دهه امامت و ولایت در بخش های نونهالان، دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین عموم مردم در حال اجراست.

 

وی، مسابقه بیان فضائل امام علی(ع) را از شاخص ترین برنامه های فرهنگی تربیتی کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی ذکر کرد و افزود: این مسابقه ویژه دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی شهرستان بشاگرد ادامه داد: برگزاری مسابقه « نامه تبریک ولایت » و مسابقه نقاشی با موضوع غدیر نیز ویژه دانش آموزان مقطه ابتدایی تدارک دیده شده است.

 

وی، با بیان اینکه در بخش نونهالان نیز مسابقه حفظ شعر پیش بینی شده است، اضافه کرد: برگزاری آزمون از بروشور ولایت که به همت واحد فرهنگی کانون تهیه شده از دیگر برنامه های غدیری کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) است.

 

شهدادی با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی از طبیعت روستا ویژه عموم، گفت: جشنواره پخت غذاهای محلی ویژه بانوان نیز بخش دیگری از برنامه های این دهه است.

 

وی، برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با محوریت فلسفه امامت و ولایت و غدیر و برگزاری مسابقه جدول با موضوع غدیر را از دیگر برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) برشمرد.

 

کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) در مسجدی به همین نام در روستای وی شهرستان بشاگرد فعالیت می کند.

 

گفتنی است؛ روستای وی در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد قرار دارد و شغل اکثر اهالی آن صنایع دستی، کشاورزی، باغداری و دامداری است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 88