برگزاری مسابقه کتابخوانی « غدیر شناسی» به همت کانون مسجد جامع زاغمرز

برگزاری مسابقه کتابخوانی « غدیر شناسی» به همت کانون مسجد جامع زاغمرز

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شهبازی از برگزاری مسابقه کتابخوانی « غدیر شناسی» به همت کانون مسجد جامع زاغمرز و با همکاری قرارگاه فرهنگی و مذهبی شهدای زاغمرز، پایگاه بسیج برادران و خواهران، ستاد نماز جمعه و دفتر خادمیاران رضوی دهستان میانکاله خبر داد.

« علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: دهه ولایت، دهه ای بزرگ برای شناساندن ولایت است و باید با تمام توان در این راستا تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: موج جدید بیماری کرونا سبب شد تا ما در برنامه‌ریزی‌های خود، با دقت و حساسیت بیشتری وارد شده و برنامه ها را به سمت فضای مجازی ببریم.

 

وی اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی « غدیر شناسی» یکی از برنامه های ما در دهه ولایت است که به همت کانون مسجد جامع زاغمرز به مناسبت دهه ولایت از قربان تا غدیر برگزار و افراد شرکت کننده می توانند با مطالعه کتاب « غدیر شناسی» و تماس با شماره تلفن های 09385273093 و 09113522335 در این مسابقه شرکت کنند.

 

شهبازی گفت: برای بزرگداشت این دهه تلاش فراوانی در طول سال های مختلف انجام شده است و همچنان ادامه دارد و تلاش داریم تاواقعه غدیر به درستی به جامعه شناسانده شود.

 

وی اضافه کرد: برنامه های مختلفی برای دهه ولایت امسال از قربان تا غدیر در نظر گرفته شده است که به صورت مجازی برگزار می شود.

 

به گفته شهبازی در راستای وظیفه مهم وخطیری که بر عهده کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کنونی و شناساندن درست ولایت به جامعه وجود دارد، کانون مسجد جامع زاغمرز هم در دوران کرونا رسالت خود را فراموش نکرده و با برنامه های مختلف با دستورالعمل های بهداشتی فعالیت می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر  به فعالیت های صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی صحیح به مردم از تریبون مسجد و برگزاری مسابقات در فضای مجازی، نشست های روشنگری در فضای مجازی و همچنین گندزدایی مسجد و محله از برنامه های مهمی است که توسط  اعضای کانون های فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر انجام شده و در حال انجام است.

پایان پیام/ 175